• Niyə Yapı Kredi Bank Azərbaycan?

     

    Azərbaycanda illərlə təqdim etdiyi xidmətlərlə real sektorun inkişafına dəstək olan, ölkəmiz inkişaf etdikcə bizlər də inkişaf edə bilərik düşüncəsiylə fəaliyyət göstərən sektorun iki köklü qurumu Koçbank-UniCredit və Yapı Kredi, artıq güclərini və sərmayələrini eyni məqsəd üçün birləşdirərək daha da böyük işlər həyata keçirmək niyyətindədirlər.

     

    Bu birləşmənin isə Azərbaycan iqtisadiyyatına böyük təsir edəcəyindən və ən vacibi, maliyyə sektoru və işçilər üçün daha çox yeni imkan yaradacağından əminik. Ən vacib resursumuzun sahib olduğumuz insan gücü olduğuna inanır, yüzlərlə təcrübəli və əzmli işçi heyəti ilə maliyyə xidmətləri sahəsində müştərilərimizin hər növ ehtiyaclarına cavab verməyi qarşımıza məqsəd qoymuşuq. 

    Güclü səhmdarlara sahib strukturumuz, beynəlxalq standartlarla xidmət vermə prinsipimiz və insan resurslarımıza olan inamımızla, daha yüksək və daha yeni zirvələrə çatacağımıza komanda olaraq inanır, bu yolda sağlam addımlarla irəliləyirik. 

    Xidmətlərimizin daha məhsuldar, daha yaradıcı hala gəlməsi, müştərilərimizin və işçilərin ilk seçimi olmaq məqsədilə tək yolun insan resurslarına sərmayə qoymaq olduğunu düşünürük. 

    Bir qurumdan daha çox bir ailə olduğumuza inanır, açıq münasibət və şəffaf bir idarəetmə anlayışı ilə yaradılan hər növ fürsətin, təklif olunan hər bir düşüncənin bizləri bir addım daha irəli aparacağını bilirik. 

    Çünki uğur və müvəffəqiyyətlərimizin sirri, komanda olaraq eyni yolda əl-ələ irəliləməmiz və əməkdaşlarımıza duyduğumuz sevgi və hörmətdir.

Vakansiyalar

  • DWH Specialist

    Requirements


    • Higher education in computer sciences or related fields
    • Work experience in DWH (Data Warehouse).
    • Knowledge of DBMS, OLAP cube and ETL
    • Experience with BI Technology (Knowing Oracle BI is desirable)
    • Extensive knowledge of SQL / PLSQL
    • Experience with ODI and OBIEE tools is desirable.
    • Analytical thinking
    • Free research ability
    • Experience in the banking sector is desirable
    • Teamwork experience
    • The presence of a certificate in the related field is an advantage.

  • IT Analyst

    Requirements


    • Higher education in computer sciences or related fields
    • Proven experience as an IT Analyst, IT Consultant or similar role
    • Experience in project management
    • Understanding of business practices
    • Excellent communication skills
    • Analytical mindset
    • Problem-solving aptitude
    • Knowledge of SQL
    • Analytical thinking
    • Free research capability
    • Experience in the banking sector is desirable
    • Teamwork experience
    • The presence of a certificate on related field is a priority.

     

    Responsibilities


    • Communicate with stakeholders to understand their requirements
    • Develop and analyze functional specifications
    • Design efficient IT systems to meet business and technology needs
    • Coordinate developers to build and implement technology solutions
    • Integrate multiple systems and reconcile needs of different teams
    • Gather feedback from end users about system performance
    • Provide advice and technical training
    • Keep abreast of technology trends and developments

  • .NET Developer


    Requirements


    • Higher education in computer sciences or related fields
    • Fundamentals of Computer Science (Algorithms and Data Structures)
    • Good understanding of OOP principles
    • Programming experience in .NET and C #. Knowledge of Java is desirable
    • Experience with SOAP and REST services
    • Knowledge of SQL / PLSQL
    • Version Control Systems: Knowing one of TFS, SVN, Git technologies
    • Analytical thinking
    • Free research capability
    • Experience in the banking sector is desirable
    • Teamwork experience
    • The presence of a certificate on related programming languages is a priority.

  • Müxbir Bankçılıq və Fondların İdarəolunması Departamenti üzrə mütəxəssis

    Tələblər:

     

    • İqtisadiyyat, Maliyyə, Mühəndislik, Mühasibat fakultələri üzrə ali təhsil.
    • Mükəmməl dərəcədə ingilis dili biliyi (müvafiq hesabatların ingilis dilində hazırlanması üçün) həmçinin Türk ve Rus dili bilikləri
    • Excel, Powerpoint, Access, Word ofis proqramları biliyi;
    • Tercihan Müxbir Bankçılıq və Fondların İdarəolunması üzrə bank sahəsində ən azı 1-3 il iş təcrübəsı.

     

    Əsas iş funksiyaları:

     

    • Bankın öz müştəriləri və digər banklar ilə konvertasiya əməliyyatlarının aparılması; Daxili və xarici pul bazarında əməliyyatlar
    • Müxbir banklarla əlaqələr ve Müxbir hesablara nəzarət, yerli və xarici Banklarda yeni hesabların açılması;
    • Qiymətli kağızlar üzrə əməliyyatlara, əsas və kupon ödəmələrinə nəzarət;
    • Müvafiq qurumlara hesabatların hazırlanıb göndərilməsi; Rəhbərlik tərəfindən tələb edilən digər hesabatların hazırlanması
    • Banklara ve maliyyə qurumlarina limit açılması üçün kredit təkliflərinin hazırlanması
    • Beynəlxalq ticarəti əməliyyatlarının (Qarantiya, Akkreditiv) icra edilmesi.


    Email: hr@yapikredi.com.az

  • Kart Ödəniş Sistemləri üzrə əməkdaş

    Vəzifəyə olan tələblər:

     

    • Ali təhsil,
    • Yaxşı dərəcədə İngilis və Rus dillərində danışa bilən,
    • MS Office proqramlarına hakim,
    • Analiz etmə bacarığı inkişaf etmiş, yaradıcı, strateji həll təklifləri və fikirlər qarşı tərəfə aydın çatdıra bilən,
    • Təsirli ünsiyyət və problem həll etmə bacarıqlarına sahib,
    • Təşəbbüs istifadə etmə,
    • Yüksək peşəkarlıq və stressə davamlılıq.


    Funksional Öhdəliklər:


    • Ödəniş kartları sahəsində ən az 1 il iş təcrübəsinə sahib olmaq;
    • Ödəniş sistemlərinin qayda və tariflərinə hakim olmaq, onlarla danışıq və yazışmaların aparılması, müvafiq hesabatların təqdim edilməsini təmin etmək;
    • Mərkəzi Bank və Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının müvafiq qayda və tələblərinə hakim olmaq;
    • POS-terminal sahəsinin inkişafı üzrə təsərrüfat subyektləri ilə işlərin koordinasiyasını həyata keçirmək;
    • Ödəniş kartları sahəsi üzrə rəqabəti və dünyada gedən tendensiyaları yaxından təhlil etmək;
    • Ödəniş kartları və POS-terminal məhsullarının inkişafı ilə bağlı təkliflər vermək, ödəniş sistemləri və müvafiq departamentlərlə birgə layihələr həyata keçirmək;

     


    Email: hr@yapikredi.com.az

  • Daxili Audit üzrə köməkçi / mütəxəssis / baş mütəxəssis

    Tələblər:

     

    • İqtisadiyyat, Maliyyə, Mühəndislik, Mühasibat və Audit fakultələri üzrə ali təhsil.
    • Mükəmməl dərəcədə ingilis dili biliyi (müvafiq hesabatların ingilis dilində hazırlanması üçün) həmçinin Türk dili bilikləri
    • Excel, Powerpoint, Access, Word ofis proqramları biliyi;
    • Beynəlxalq audit sertifikatlarına malik olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir (CIA, CFSA, CFE…);
    • Daxili Audit üzrə köməkçi vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 1-2 il iş təcrübəsı.

    • Daxili Audit üzrə mütəxəssis vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 2-5 il iş təcrübəsı.
    • Daxili Audit üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi.


    Əsas iş funksiyaları:

     

    • Normativ-hüquqi aktların və bankdaxili qaydaların icra vəziyyətinin, bütün struktur bölmələrin və filiallarının fəaliyyətinin, bütün növ bank əməliyyatlarının auditini həyata keçirmək;
    • Risk əsaslı audit yoxlamalarının həyata keçirilməsi, nəticələr haqqında hesabatlar hazırlamaq;
    • Daxili nəzarət sistemlərinin adekvatlığının, səmərəliliyinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi işini həyata keçirmək;
    • Daxili audit yoxlamaları zamanı saxtakarlıq risklərinin qiymətləndirilməsini aparmaq;
    • Ehtiyac olduqda saxtakarlıq hadisələrin araşdırılmasında iştirak etmək;

     


    Email: hr@yapikredi.com.az

  • Telefon mərkəzi işçisi (call center)

    Tələblər:

     

    • Ali təhsil;
    • Azərbaycan, ingilis, türk, rus dilləri bilikləri;
    • Azərbaycan dilində səlist , mükəmməl danışan;
    • Düzgün diksiyası olan;
    • Telefonda ünsiyyət bacarığı;
    • Cox yüksək söz ifadə bacarığı və inandırma bacarığına sahib;
    • İnsanlarla münasibət qurma bacarığı;
    • Satışa yatkın, telefonla satış etmə bacarığı;
    • Növbəli iş saatı ilə (axşam,gece saatları daxil) işləyə biləcək;
    • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.

     

    Əsas iş funksiyaları:

     

    • Telefon bankçılığının bütün xidmətlərini təqdim edərək, müştərini doğru məlumatlandırmaq;
    • Müştəri şikayətlərini həll etmək;
    • Bankın müvafiq məhsullarının satışını, tanırımını həyata keçirmək;
    • Zəng edən bütün müştərilərə xüsusi yanaşma və təmkinli davranış.


    Email: hr@yapikredi.com.az

     

  • IT System Administrator

    Requirements


    • BS or MS in Computer / Electronics Engineering or related fields;
    • Minimum 3 years experience in System Administrator position;
    • System Management including design, installation, administration, configuration, upgrade, migration and maintenance of Windows Servers and roles, Active Directory (DNS, DHCP, GPO Etc.), System Center Suite, VMware Infrastructure;
    • Basic knowledge of networking;
    • Analytical thinking, problem solving and skills on systems and performance management (monitoring/tuning);
    • Troubleshooting of production issues, provide expedited resolution and 7x24 support for mission-critical systems;
    • Quality and continuous improvement of systems, processes and knowledge;
    • Perform long-term planning for hardware and software upgrades and prepare annual capacity plans;
    • Keeping infrastructure documentation up to date, reviewing and revising if necessary;
    • Adaptation skills for highly dynamic technical work environment and processes.


    Send your CV to e-mail address hr@yapikredi.com.az

     

  • IT Security Administrator

    Requirements


    • BS or MS in Computer / Electronics Engineering or related fields;
    • Minimum 2 years experience in Security Administrator position;
    • Sound knowledge of technologies related to Information Security: Encryption, firewalls, intrusion detection/prevention, anti-virus, behavioral analysis/advanced malware detection, identity management, vulnerability remediation;
    • Analytical thinking, problem solving and skills on systems and performance management (monitoring/tuning);
    • Troubleshooting of production issues, provide expedited resolution and 7x24 support for mission-critical systems;
    • Quality and continuous improvement of systems, processes and knowledge;
    • Perform long-term planning for hardware and software upgrades and prepare annual capacity plans
    • Keeping infrastructure documentation up to date, reviewing and revising if necessary;
    • Adaptation skills for highly dynamic technical work environment and processes.


    Send your CV to e-mail address hr@yapikredi.com.az

  • Dataware house Specialist

    Requirements:


    • Higher education in computer sciences or related fields
    • Work experience in DWH (Data Warehouse).
    • Knowledge of DBMS, OLAP cube and ETL
    • Experience with BI Technology (Knowing Oracle BI is desirable)
    • Extensive knowledge of SQL / PLSQL
    • Experience with ODI and OBIEE tools is desirable.
    • Analytical thinking
    • Free research ability
    • Experience in the banking sector is desirable
    • Teamwork experience
    • The presence of a certificate in the related field is an advantage.


    Send your CV to e-mail address hr@yapikredi.com.az

  • NET Developer

    Requirements


    • Higher education in computer sciences or related fields
    • Fundamentals of Computer Science (Algorithms and Data Structures)
    • Good understanding of OOP principles
    • Programming experience in .NET and C #. Knowledge of Java is desirable
    • Experience with SOAP and REST services
    • Knowledge of SQL / PLSQL
    • Version Control Systems: Knowing one of TFS, SVN, Git technologies
    • Analytical thinking
    • Free research capability
    • Experience in the banking sector is desirable
    • Teamwork experience
    • The presence of a certificate on related programming languages is a priority.

    Send your CV to e-mail address hr@yapikredi.com.az

  • Müştəri təmsilçisi

    Tələblər:

     

    • Ali İqtisadi və ya biznes təhsilinin olması;
    • Ən azı 3 (üç) il bank təcrübəsinin olması (korporativ müştəri xidmətləri, korporativ satış və kredit bölmələrində);
    • Maliyyə təhlili və Kredit təhlili ilə bağlı biliklərin olması;
    • Mükəmməl azərbaycan dili biliyinin olması (ingilis dili biliyinə üstünlük verilir);
    • Analitik düşüncə bacarığının olması;
    • Kommunikasiya bacarığının olması.

     

    Əsas iş funksiyaları:

     

    • Bankımızın məhsul və xidmətlərinin Korporativ müştərilərə satışı, bazara tanıdılması / yayğınlaşdırılması və yeni müştərilərin bankımıza qazandırılması;
    • Satış Rəhbərliyi tərəfindən müəyyənləşdirilən büdcə və hədəflərin həyata keçirilməsi;
    • Müştəri portfelinin mənfəətlilik, effektivlik və müştəri haqqında məlumatların gizliliyi əsasında uyğun idarəetmənin həyata keçirilməsi.

     

    CV-lərinizi hrsupport@yapikredi.com.az ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.

  • Marketinq üzrə mütəxəssis

    Vəzifəyə olan tələblər :

     

    • Universitet məzunu;
    • İngilis və Rus dillərində səlist danışmaq baçarığı;
    • MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
    • Kart və POS məhsulları üzrə təcrübə;
    • Təhlil etmə və qərar qəbul etmə bacarığı;
    • Yeniliklərə açıq və təşəbbüskar olmaq.

     

    Funksional Öhdəliklər:

     

    • Bankın məhsullar üzrə partnyor mağaza şəbəkəsini genişləndirmək, və kampaniyalar təşkil etmək;
    • VİSA və Master Card ödəniş sistemlərinin qayda və tarifləri ilə yaxından tanış olmaq və onlara müvafiq hesabatların təqdim edilməsini təmin etmək;
    • Mütəmadi bazarda rəqib məhsulların monitorinqini aparmaq;
    • Bank məhsullarının inkişaf planını hazırlamaq, VİSA / Master Card sistemləri və İT ilə birgə layihələr həyata keçirtmək.

     


    CV-lərinizi hrsupport@yapikredi.com.az ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.

  • Hüquqşünas

    Tələblər:
    • Ali hüquqi təhsil;
    • İxtisası üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
    • Bank təcrübəsinin olması mütləqdir;
    • Banklar haqqında qanunvericilik aktları bilikləri ;
    • Mülki, əmək, inzibati qanunvericiliyini, mülki prosesi bilməli;
    • Təsərrüfat müqavilələrinin bağlanması və rəsmiləşdirilməsi qaydasını bilməli;
    • Daima hüquq və qanunvericiliklə bağlı yenilikləri öyrənərək işinə müvafiq şəkildə tətbiq etməsi ;
    • Mükəmməl azərbaycan dili biliyinin olması. İngilis dili bilənlərə üstünlük verilir.


    Əsas iş funksiyaları:
    • Hüquqi xarakter daşıyan sənədlərin tərtib olunmasında iştirak edir;
    • Problemli kreditlərin qaytarılması üçün zəruri tədbirlər görür;
    • Verilmiş etibarnaməyə əsasən Bankın adından məhkəmədə və digər orqanlarda çıxış edir ;
    • Qüvvədə olan normativ-hüquqi aktların sistemləşdirilmiş uçotu və saxlanılması üzrə iş aparır, onların qüvvədən düşməsi və dəyişikliklərin edilməsi barədə qeydlər aparır;
    • Müqavilələrin hazırlanmasında yaxud bağlanması təklif olunan müqavilələrə dair hüquqi rəy verir.

    CV-lərinizi hrsupport@yapikredi.com.az ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.

  • Müştəri təmsilçisi / Korporativ satış

    Tələblər:
    • Ali İqtisadi və ya biznes təhsilinin olması;
    • Ən azı 5 (beş) il bank təcrübəsinin olması (müştəri xidmətləri, satış, marketinq, kredit, əməliyyat bölmələrində);
    • Kredit analizinin aparılması - maliyyə göstəricilərinin analiz və təhlil etmə bacarığı
    • Mükəmməl azərbaycan dili biliyinin olması (türk, ingilis, rus dili biliklərinə üstünlük verilir);
    • İnsanlarla düzgün ünsiyyət qura bilmək və iş bacarığının olması.


    Əsas iş funksiyaları:

    • Müştərilərə bütün növ bank məhsul və xidmətlərin təqdim edilməsi və lazımi məsləhətlərin verilməsi;
    • Xidmət etdiyi müştərilərə yüksək səviyyədə bank məhsul və xidmətlərinin satışının həyata keçirilməsi;
    • Daima potensial müştəriləri araşdırılması və bu müştərilərin Bankımıza qazandırılmasına yönlənmiş addımlar atılması;
    • Müştəri portfelinin mənfəətlilik, effektivlik və müştəri haqqında məlumatların gizliliyi əsasında uyğun idarəetmənin həyata keçirilməsi;
    • Büdcə və hədəflərin həyata keçirilməsi və bu hədəflərin izlənməsi;
    • Çarpaz satış imkanlarını araşdırılması;
    • Müştərilərə bankın məhsul portfelindən onlara ən uyğun məhsul və xidmətlərlə əlaqədar məlumat verilməsi və müştərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirərək, onlara alternativ seçimlərin təqdim edilməsi;
    • Müştəri şikayətlərinin çözülməsi və minimum həddə çatdırılması üçün lazımı tədbirlərin alınması.


    Email: hr@yapikredi.com.az

  • Kart Məhsullarınin Marketinqi üzrə köməkçi


    Vəzifəyə olan tələblər:

    • Ali təhsil;
    • Mükəmməl Azərbaycan, İnglis, dili biliklərinə malik olmaq Rus və türk dili bilənlərə üstünlük verilir;
    • MS Office Proqramlarını istifadə etmək bacarığı, xüsusi ilə Excell proqramı
    • Analitik biliyə sahib olmaq, yaradıcı, strateji həll təklifləri və fikirlərə malik olmaq,
    • Problem həll etmə bacarıqlarına malik olmaq,
    • Təşəbbüs görsətmək,
    • Yüksək peşəkarlıq və stressə davamlılıq


    Funksional Öhdəliklər:

    • Məhsul inkişaf etdirmə işlərini icra etmək, yeni iş sahələri və bazar ehtiyaclarına istiqamətli yeni həll və təkliflər yaratmaq;
    • Beynəlxalq Ödeme sistemləri ilə əlaqə və işlərin idarə olunması
    • Kart müqavilə və formlarının yaradılması, düzəliş edilməsi, şöbələrə axının təmin edilməsi;
    • Kart məhsullarının hər birinə uyğun stratejik böyümə planlarının hazırlanması
    • Rəqabət analizləri edərək, daim bazardakı məhsul trendlərinin izlənilməsi və ona uyğun tədbirlərin hazırlanması


    Email: hr@yapikredi.com.az

  • Müştəri təmsilçisi / Pərakəndə satış

    Tələblər:
    • Ali İqtisadi və ya biznes təhsilinin olması;
    • Ən azı 3 (üç) il bank təcrübəsinin olması (müştəri xidmətləri, satış, marketinq, kredit, əməliyyat bölmələrində);
    • Mükəmməl azərbaycan dili biliyinin olması (türk, ingilis, rus dili biliklərinə üstünlük verilir);
    • İnsanlarla düzgün ünsiyyət qura bilmək və iş bacarığının olması.


    Əsas iş funksiyaları:

    • Müştəri hesablarının açılması, həmin hesablar üzrə əməliyyatların aparılması;
    • Müştərilərə bütün növ bank məhsul və xidmətlərin təqdim edilməsi və lazımi məsləhətlərin verilməsi;
    • Xidmət etdiyi müştərilərə yüksək səviyyədə bank məhsul və xidmətlərinin satışının həyata keçirilməsi;
    • Daima potensial müştəriləri araşdırılması və bu müştərilərin Bankımıza qazandırılmasına yönlənmiş addımlar atılması;
    • Müştəri portfelinin mənfəətlilik, effektivlik və müştəri haqqında məlumatların gizliliyi əsasında uyğun idarəetmənin həyata keçirilməsi;
    • Büdcə və hədəflərin həyata keçirilməsi və bu hədəflərin izlənməsi;
    • Çarpaz satış imkanlarını araşdırılması;
    • Müştərilərə bankın məhsul portfelindən onlara ən uyğun məhsul və xidmətlərlə əlaqədar məlumat verilməsi və müştərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirərək, onlara alternativ seçimlərin təqdim edilməsi;
    • Müştəri şikayətlərinin çözülməsi və minimum həddə çatdırılması üçün lazımı tədbirlərin alınması.

    Email:

    hr@yapikredi.com.az

  • Daxili Audit üzrə mütəxəssis / Baş mütəxəssis

    Tələblər:

     

    • İqtisadiyyat, Mühəndislik, Mühasibat və Audit fakultələri üzrə ali təhsil.
    • Mükəmməl dərəcədə ingilis dili bilyi (müvafiq hesabatların ingilis dilində hazırlanması üçün) həmçinin Türk dili bilikləri
    • Excel, Powerpoint, Access, Word ofis proqramları biliyi ;
    • Beynəlxalq audit sertifikatlarına malik olması (CIA, CFSA, CFE…);
    • Daxili Audit üzrə mütəxəssis pozitsiyası üçün – audit və bank sahəsində ən azı 1-2 il iş təcrübəsı.

     

    Əsas iş funksiyaları:

     

    • Bankın struktur bölmələrinin həyata keçirdiyi əməliyyatların təhlili və riskin azaldılmasına yönəlik tövsiyyələrin verilməsi;
    • Bankda baş verəbiləcək mənfi hadisələrin təhlili və tədqiqinin aparılması;
    • Filiallarda keçirilən audit zamanı mövcud risklər haqda hesabatların hazırlanması.

     

     

    Maraqlanan şəxslər hr@yapikredi.com.az elektron ünvanına öz CV-lərini göndərə bilərlər.

  • Kredit təhlil üzrə mütəxəssis(analist)

    Tələblər:

     

    • Ali İqtisadi, mühasibatlıq üzrə və ya biznes təhsili;
    • Bank və ya Audit sektorunda iş təcrübəsi;
    • Maliyyə hesabatları haqqında yüksək səviyyədə biliklər ;
    • Riyazi və hesablama bacarıqları;
    • Mükəmməl ingilis və azərbaycan dili bilikləri;
    • İnsanlarla düzgün ünsiyyət qura bilmək və iş bacarığı;
    • Problemləri həll etmə bacarığı;
    • Ms Office proqramında işləyə bilmək bacarığı;
    • Sənədlərlə işləmək bacarıqları.

     

    Əsas iş funksiyaları:

     

    • Şirkətlərin maliyyə hesabatlarının təhlili;
    • Maliyyə proqnozlarının tərtibi;
    • Kredit risklərinin muəyyən edilməsi və təhlili;
    • Bazarın öyrənilməsi, təhlili.

     

     

    Maraqlanan şəxslər hr@yapikredi.com.az elektron ünvanına öz CV-lərini göndərə bilərlər.

  • Filial Müdiri

    Tələblər:

     

    • Ali İqtisadi və ya biznes təhsilinin olması;
    • Ən azı 7 (yedi) il bank təcrübəsinin olması, Ən azı 2 il rəhbərlik təcrübəsi;
    • Biznesin inkişafı bacarığı;
    • Şəffaflıq və Etik startlara malik olması;
    • Ünsiyyət və Problem həll etmə bacarığı;
    • Strateji və analitik düşünmə qabiliyyəti;
    • Sərbəst olaraq, həmçinin komandada işləmə bacarığı;
    • Müştəri bazasını idarəetmə bacarığı;
    • Mükəmməl azərbaycan, türk, ingilis, rus dili bilikləri.

     

    Əsas iş funksiyaları:

     

    • Filial hədəflərinin və Bankın strateji planlarının gercəkləşdirilməsi üçün filialdakı satış və əməliyyat işlərinin ən təsirli və məhsuldar şəkildə istiqmətləndirmək;
    • Filialda lazımı planlama və təşkilati işləri reallaşdırmaqla işlərin plana uyğun şəkildə aparılmasını təmin etmək, bankın ümumi strategiya və qaydalarına uyğunluğunu təqib və nəzarət etmək;
    • Filial işçilərinin normal iş şəraitində, səlahiyyətlərinə uyğun şəkildə işləməsini təmin etmək;
    • Satış işlərini dəstəkləmək, əməliyyat qrupu ilə sıx əlaqədə olmaq və xidmətin keyfiyyətinə nəzarət etmək;
    • Filialın satış büdcəsinin reallaşmasına nəzarət etmək və hədəflərə çatmaq üçün mane olan faktorların səbəblərini müəyyən etmək;
    • Potensial müştəriləri müəyyən etmək və onları əldə etməyə çalışmaq;
    • Müştərilərin rentabelliyini davamlı təqib etmək, müştəridə bağlılıq yaratmaq, rəqiblərin vəziyyətini və bazar paylarını analiz etməklə filialın büdcəsini gerçəkləşdirmək və bankın bazardakı payını artırmaq üçün lazımlı tədbirləri görmək;
    • Müştərilərin davamlı olaraq ziyarət edilməsini təşkil etmək;
    • Filialdakı satış qrupunun hədəflərini və müştəri portfelini müəyyən etmək, filialın hədəflərini tutdurmaq üçün satış hərəkətlərini planlamaq, idarə etmək və nazərət etmək;
    • Bankın kredit politikası və qaydalarına (geri qaytarma, təminatlandırma, təqib) uyğun hərəkət etmək, müştərilərlə kredit müqavilələrinin bağlanması, kreditin istifadə edilməsi və meydana çıxaracağı riskə qədər izləmək. Bu çərçivədə kredit təkliflərinin, lazımlı sənədlərin hazırlanmasının təmin edilməsi;
    • Kreditin verilən müştərinin iflası və ya problemli olması halında lazımlı tədbirlərin alınmasından və dərhal tətbiq olunmasından məsuldur;
    • Filialdakı əməliyyat riskini izləmək, audit və daxili nəzarət raporlarını incələyərək lazımı tədbirlər görmək;
    • Filialdakı işçilərin bankın daxili qaydalarına,idarəetmə strategiyalarına qanunlara və təlimatlara uyğunluğunu təmin etmək;
    • Filialın təhlükəsizliyi üçün lazımı tədbirlər alınmasından birinci dərəcədə məsul şəxsdir.Bank və müştərilərlə bağlı bütün məlumat, sənəd, qiymətli kağız, açarların saxlanması, qorunmasından və lazım olduğunda etibarlı bir şəkildə sövq edilməsindən cavabdehdir.

     

     

     

     

     

    Maraqlanan şəxslər hr@yapikredi.com.az elektron ünvanına öz CV-lərini göndərə bilərlər.

Kredit borclarının
güzəşt kalkulyatoru

Hörmətli istifadəçi

Azərbaycan Respublikasında fiziki şəxslərin problemli kreditlərinin həlli ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanına uyğun olaraq, fiziki şəxslərin xarici valyutada əsas kredit borclarının devalvasiya ilə bağlı manatla artmış hissəsi ilə əlaqədar Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası tərəfindən hazırlanmış güzəşt kalkulyatoru sizə təqdim edirik.

Kalkuyator üçün buraya klikləyin

SİZİN ÜÇÜN BURADAYIQ