• Почему Yapı Kredi Bank Azerbaijan?

     

    Две коренные структуры сектора Кочбанк-UniCredit и Yapı Kredi, долгие годы оказывающие поддержку развитию реального сектора представляемыми услугами, действующие с мыслью, что и они смогут развиться с развитием нашей страны, теперь объединив силы и инвестиции для общей цели собираются осуществить ещё большие дела.

     

    Мы уверены, что это объединение сильно повлияет на экономику Азербайджана и что самое главное создаст много новых возможностей для финансового сектора и сотрудников. Мы верим, что самым главным ресурсом которое мы имеем является человеческая сила, и мы поставили перед собой цель удовлетворить все потребности наших клиентов в сфере финансовых услуг. 

    Нашей структурой имеющей сильных акционеров, принципом предоставления услуг по международным стандартам и верой в человеческие ресурсы мы верим, что как команда достигнем более высоких и новых вершин, мы уверенно движемся по этому пути. 

    С целью сделать наши услуги более плодотворными, креативными, стать первым выбором наших клиентов и работников, мы думаем, что единственным путём является вложение в человеческие ресурсы. 

    Мы верим, что мы больше семья, чем организация и мы знаем, что каждая возможность, созданная с понятием открытого отношения и прозрачного управления, каждая предлагаемая мысль продвигает нас ещё на один шаг вперёд. 

    Потому что тайной нашего успеха и достижений является любовь и уважение которое мы чувствуем к нашим сотрудникам и наше продвижение по одному и тому же пути взявшись за руки как команда.

Вакансии

  • DWH Specialist
  • IT Analyst
  • .NET Developer
  • Müxbir Bankçılıq və Fondların İdarəolunması Departamenti üzrə mütəxəssis

    Tələblər:

     

    • İqtisadiyyat, Maliyyə, Mühəndislik, Mühasibat fakultələri üzrə ali təhsil.
    • Mükəmməl dərəcədə ingilis dili biliyi (müvafiq hesabatların ingilis dilində hazırlanması üçün) həmçinin Türk ve Rus dili bilikləri
    • Excel, Powerpoint, Access, Word ofis proqramları biliyi;
    • Tercihan Müxbir Bankçılıq və Fondların İdarəolunması üzrə bank sahəsində ən azı 1-3 il iş təcrübəsı.

     

    Əsas iş funksiyaları:

     

    • Bankın öz müştəriləri və digər banklar ilə konvertasiya əməliyyatlarının aparılması; Daxili və xarici pul bazarında əməliyyatlar
    • Müxbir banklarla əlaqələr ve Müxbir hesablara nəzarət, yerli və xarici Banklarda yeni hesabların açılması;
    • Qiymətli kağızlar üzrə əməliyyatlara, əsas və kupon ödəmələrinə nəzarət;
    • Müvafiq qurumlara hesabatların hazırlanıb göndərilməsi; Rəhbərlik tərəfindən tələb edilən digər hesabatların hazırlanması
    • Banklara ve maliyyə qurumlarina limit açılması üçün kredit təkliflərinin hazırlanması
    • Beynəlxalq ticarəti əməliyyatlarının (Qarantiya, Akkreditiv) icra edilmesi.


    Email: hr@yapikredi.com.az

  • Kart Ödəniş Sistemləri üzrə əməkdaş

    Vəzifəyə olan tələblər:

     

    • Ali təhsil,
    • Yaxşı dərəcədə İngilis və Rus dillərində danışa bilən,
    • MS Office proqramlarına hakim,
    • Analiz etmə bacarığı inkişaf etmiş, yaradıcı, strateji həll təklifləri və fikirlər qarşı tərəfə aydın çatdıra bilən,
    • Təsirli ünsiyyət və problem həll etmə bacarıqlarına sahib,
    • Təşəbbüs istifadə etmə,
    • Yüksək peşəkarlıq və stressə davamlılıq.


    Funksional Öhdəliklər:


    • Ödəniş kartları sahəsində ən az 1 il iş təcrübəsinə sahib olmaq;
    • Ödəniş sistemlərinin qayda və tariflərinə hakim olmaq, onlarla danışıq və yazışmaların aparılması, müvafiq hesabatların təqdim edilməsini təmin etmək;
    • Mərkəzi Bank və Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının müvafiq qayda və tələblərinə hakim olmaq;
    • POS-terminal sahəsinin inkişafı üzrə təsərrüfat subyektləri ilə işlərin koordinasiyasını həyata keçirmək;
    • Ödəniş kartları sahəsi üzrə rəqabəti və dünyada gedən tendensiyaları yaxından təhlil etmək;
    • Ödəniş kartları və POS-terminal məhsullarının inkişafı ilə bağlı təkliflər vermək, ödəniş sistemləri və müvafiq departamentlərlə birgə layihələr həyata keçirmək;

     
    Email: hr@yapikredi.com.az

  • Daxili Audit üzrə köməkçi / mütəxəssis / baş mütəxəssis

    Requirements:

     

    • University degree in Economy, Finance, Engineering, Accounting and Audit;
    • Proficiency in English and Turkish
    • Good knowledge of MS Office – Excel, Word, Powerpoint, Access;
    • Preferably to have international audit certificates (CIA, CFSA, CFE);
    • For Internal Audit Assistant, min.1-2 years experience in audit and bank sphere;
    • For Internal Audit Specialist, min. 2-5 years experience in audit and bank sphere;
    • For Internal Audit Senior Specialist, min. 5 years experience in audit and bank sphere;

     

    Main responsibilities:

     

    • Auditing the status of the implementation of normative-legal acts and internal regulations, the activities of all structural divisions and branches, all types of banking operations;
    • Performing of risk-based audits, preparation of audit reports;
    • Review and evaluation of adequacy and efficiency of internal control systems;
    • Evaluation of fraud risks during internal audit engagements;
    • Participation in the investigation of fraud cases when needed;


    Email: hr@yapikredi.com.az

  • Telefon mərkəzi işçisi (call center)

    Tələblər:

     

    • Ali təhsil;
    • Azərbaycan, ingilis, türk, rus dilləri bilikləri;
    • Azərbaycan dilində səlist , mükəmməl danışan;
    • Düzgün diksiyası olan;
    • Telefonda ünsiyyət bacarığı;
    • Cox yüksək söz ifadə bacarığı və inandırma bacarığına sahib;
    • İnsanlarla münasibət qurma bacarığı;
    • Satışa yatkın, telefonla satış etmə bacarığı;
    • Növbəli iş saatı ilə (axşam,gece saatları daxil) işləyə biləcək;
    • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.

     

    Əsas iş funksiyaları:

     

    • Telefon bankçılığının bütün xidmətlərini təqdim edərək, müştərini doğru məlumatlandırmaq;
    • Müştəri şikayətlərini həll etmək;
    • Bankın müvafiq məhsullarının satışını, tanırımını həyata keçirmək;
    • Zəng edən bütün müştərilərə xüsusi yanaşma və təmkinli davranış.


    Email: hr@yapikredi.com.az

     

  • IT System Administrator

    Requirements


    • BS or MS in Computer / Electronics Engineering or related fields;
    • Minimum 3 years experience in System Administrator position;
    • System Management including design, installation, administration, configuration, upgrade, migration and maintenance of Windows Servers and roles, Active Directory (DNS, DHCP, GPO Etc.), System Center Suite, VMware Infrastructure;
    • Basic knowledge of networking;
    • Analytical thinking, problem solving and skills on systems and performance management (monitoring/tuning);
    • Troubleshooting of production issues, provide expedited resolution and 7x24 support for mission-critical systems;
    • Quality and continuous improvement of systems, processes and knowledge;
    • Perform long-term planning for hardware and software upgrades and prepare annual capacity plans;
    • Keeping infrastructure documentation up to date, reviewing and revising if necessary;
    • Adaptation skills for highly dynamic technical work environment and processes.


    Send your CV to e-mail address hr@yapikredi.com.az

     

  • IT Security Administrator

    Requirements


    • BS or MS in Computer / Electronics Engineering or related fields;
    • Minimum 2 years experience in Security Administrator position;
    • Sound knowledge of technologies related to Information Security: Encryption, firewalls, intrusion detection/prevention, anti-virus, behavioral analysis/advanced malware detection, identity management, vulnerability remediation;
    • Analytical thinking, problem solving and skills on systems and performance management (monitoring/tuning);
    • Troubleshooting of production issues, provide expedited resolution and 7x24 support for mission-critical systems;
    • Quality and continuous improvement of systems, processes and knowledge;
    • Perform long-term planning for hardware and software upgrades and prepare annual capacity plans
    • Keeping infrastructure documentation up to date, reviewing and revising if necessary;
    • Adaptation skills for highly dynamic technical work environment and processes.


    Send your CV to e-mail address hr@yapikredi.com.az

  • Dataware house Specialist

    Requirements:


    • Higher education in computer sciences or related fields
    • Work experience in DWH (Data Warehouse).
    • Knowledge of DBMS, OLAP cube and ETL
    • Experience with BI Technology (Knowing Oracle BI is desirable)
    • Extensive knowledge of SQL / PLSQL
    • Experience with ODI and OBIEE tools is desirable.
    • Analytical thinking
    • Free research ability
    • Experience in the banking sector is desirable
    • Teamwork experience
    • The presence of a certificate in the related field is an advantage.


    Send your CV to e-mail address hr@yapikredi.com.az

  • NET Developer

    Requirements


    • Higher education in computer sciences or related fields
    • Fundamentals of Computer Science (Algorithms and Data Structures)
    • Good understanding of OOP principles
    • Programming experience in .NET and C #. Knowledge of Java is desirable
    • Experience with SOAP and REST services
    • Knowledge of SQL / PLSQL
    • Version Control Systems: Knowing one of TFS, SVN, Git technologies
    • Analytical thinking
    • Free research capability
    • Experience in the banking sector is desirable
    • Teamwork experience
    • The presence of a certificate on related programming languages is a priority.

    Send your CV to e-mail address hr@yapikredi.com.az

  • Müştəri təmsilçisi

    Tələblər:

     

    • Ali İqtisadi və ya biznes təhsilinin olması;
    • Ən azı 3 (üç) il bank təcrübəsinin olması (korporativ müştəri xidmətləri, korporativ satış və kredit bölmələrində);
    • Maliyyə təhlili və Kredit təhlili ilə bağlı biliklərin olması;
    • Mükəmməl azərbaycan dili biliyinin olması (ingilis dili biliyinə üstünlük verilir);
    • Analitik düşüncə bacarığının olması;
    • Kommunikasiya bacarığının olması.

     

    Əsas iş funksiyaları:

     

    • Bankımızın məhsul və xidmətlərinin Korporativ müştərilərə satışı, bazara tanıdılması / yayğınlaşdırılması və yeni müştərilərin bankımıza qazandırılması;
    • Satış Rəhbərliyi tərəfindən müəyyənləşdirilən büdcə və hədəflərin həyata keçirilməsi;
    • Müştəri portfelinin mənfəətlilik, effektivlik və müştəri haqqında məlumatların gizliliyi əsasında uyğun idarəetmənin həyata keçirilməsi.

     

    CV-lərinizi hrsupport@yapikredi.com.az ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.

  • Marketinq üzrə mütəxəssis

    Vəzifəyə olan tələblər :

     

    • Universitet məzunu;
    • İngilis və Rus dillərində səlist danışmaq baçarığı;
    • MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
    • Kart və POS məhsulları üzrə təcrübə;
    • Təhlil etmə və qərar qəbul etmə bacarığı;
    • Yeniliklərə açıq və təşəbbüskar olmaq.

     

    Funksional Öhdəliklər:

     

    • Bankın məhsullar üzrə partnyor mağaza şəbəkəsini genişləndirmək, və kampaniyalar təşkil etmək;
    • VİSA və Master Card ödəniş sistemlərinin qayda və tarifləri ilə yaxından tanış olmaq və onlara müvafiq hesabatların təqdim edilməsini təmin etmək;
    • Mütəmadi bazarda rəqib məhsulların monitorinqini aparmaq;
    • Bank məhsullarının inkişaf planını hazırlamaq, VİSA / Master Card sistemləri və İT ilə birgə layihələr həyata keçirtmək.

     


    CV-lərinizi hrsupport@yapikredi.com.azünvanına göndərmənizi xahiş edirik.

  • Hüquqşünas

    Tələblər:
    • Ali hüquqi təhsil;
    • İxtisası üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
    • Bank təcrübəsinin olması mütləqdir;
    • Banklar haqqında qanunvericilik aktları bilikləri ;
    • Mülki, əmək, inzibati qanunvericiliyini, mülki prosesi bilməli;
    • Təsərrüfat müqavilələrinin bağlanması və rəsmiləşdirilməsi qaydasını bilməli;
    • Daima hüquq və qanunvericiliklə bağlı yenilikləri öyrənərək işinə müvafiq şəkildə tətbiq etməsi ;
    • Mükəmməl azərbaycan dili biliyinin olması. İngilis dili bilənlərə üstünlük verilir.


    Əsas iş funksiyaları:
    • Hüquqi xarakter daşıyan sənədlərin tərtib olunmasında iştirak edir;
    • Problemli kreditlərin qaytarılması üçün zəruri tədbirlər görür;
    • Verilmiş etibarnaməyə əsasən Bankın adından məhkəmədə və digər orqanlarda çıxış edir ;
    • Qüvvədə olan normativ-hüquqi aktların sistemləşdirilmiş uçotu və saxlanılması üzrə iş aparır, onların qüvvədən düşməsi və dəyişikliklərin edilməsi barədə qeydlər aparır;
    • Müqavilələrin hazırlanmasında yaxud bağlanması təklif olunan müqavilələrə dair hüquqi rəy verir.

    CV-lərinizi hrsupport@yapikredi.com.az ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.

  • Специалист по внутреннему аудиту

    Требования:

     

    • Высшее образование экономического, инженерного, бухгалтерского и аудиторского факультетов.
    • Совершенный уровень знания английского языка (для подготовки соответствующих отчётов на английском языке);
    • Знание программ Excel, Powerpoint, Access, Word office;
    • Наличие международного аудиторского сертификата (CIA, CFSA, CFE…);
    • По крайней мере 1-2 года опыта в аудиторской и банковской деятельности.

     

    Основные функциональные обязанности:

     

    • Предоставление рекомендаций направленных на анализ и уменьшение риска по операциям, осуществляемым структурными подразделениями банка;
    • Проведение анализа и исследования негативных ситуаций, которые могут произойти в банке;
    • Подготовка отчётов о существующих рисках во время аудита, проводимого в филиалах.

     

    Заинтересованные лица могут выслать свои CV на электронный адрес hr@yapikredi.com.az.

  • Специалист по кредитному анализу (аналитик)

    Требования:

     

    • Высшее образование по экономике, бухгалтерии или бизнесу;
    • Опыт работы в банковском или аудиторском секторе;
    • Знания высокого уровня о финансовых отчётах;
    • Математические и вычислительные способности;
    • Совершенное владение английским и азербайджанским языком;
    • Способность правильно общаться и работать с людьми;
    • Умение решать проблемы;
    • Умение работать с программой MS Office;
    • Умение работать с документами.

     

    Основные функциональные обязанности:

     

    • Анализ финансовых отчётов компаний;
    • Составление финансовых прогнозов;
    • Определение и анализ кредитных рисков;
    • Изучение, анализ рынка.

     

     

    Заинтересованные лица могут выслать свои CV на электронный адрес hr@yapikredi.com.az.

  • Директор филиала

    Требования 

    • Наличие высшего образования в сфере экономики или бизнеса;
    • Наличие банковской практики по крайней мере в течение 5 (пяти) лет и наличие руководящей практики в течение 1 или 2 лет;
    • Навыки развития бизнеса;
    • Наличие прозрачных и этических стартов;
    • Общительность и способность решать проблемы;
    • Способность стратегического и аналитического мышления;
    • Способность работать независимо и в команде;
    • Способность управлять клиентской базой;
    • Совершенное владение азербайджанским, турецким, английским, русским;


    Основные рабочие функции:

     

    • Эффективно и плодотворно направлять работы по продаже и операциям в филиале для осуществления целей филиала и стратегических планов Банка;
    • Обеспечить проведение работ в соответствии с планом реализуя нужное планирование и организационные работы в филиале, следить и контролировать соответствие общей стратегии и правилам банка;
    • Обеспечить работу сотрудников в филиале при нормальных рабочих условиях и в соответствии с их полномочиями;
    • Поддерживать работы по продаже, быть в тесной связи с операционной группой и контролировать качество услуг;
    • Контролировать осуществление бюджета продажи филиала и определять причины факторов мешающих достижению целей;
    • Устанавливать потенциальных клиентов и стараться заполучить их;
    • Постоянно следить за рентабельностью клиентов, создавать привязанность у клиента, осуществлять бюджет филиала анализируя состояние конкурентов и рыночные доли и предпринимать нужные меры для увеличения доли банка на рынке;
    • Организовывать постоянное посещение клиентов;
    • Определять цели группы продажи и портфель клиента в филиале, планировать, управлять и контролировать действия по продаже для осуществления целей филиала;
    • Действовать с соответствии с кредитной политикой и правилами банка (возврат, обеспечение, слежение), заключать кредитные договора с клиентами, следить за использованием кредита и риском, который может появиться. Обеспечивать подготовку кредитных предложений, требуемых документов в этих рамках;
    • Несёт ответственность за предприятие требуемых мер и незамедлительное применение в случае, если клиент которому был выдан кредит обанкротится или окажется проблемным;
    • Следить за операционным риском в филиале, предпринимать необходимые меры рассмотрев аудиторские и внутренние отчёты по контролю;
    • Обеспечивать соответствие работников филиала внутренним правилам банка, стратегиям управления, законам и инструкциям;
    • Является первым ответственным лицом за предпринятые необходимых мер для безопасности филиала. Несёт ответственность за сохранность всей информации, документов, ценных бумаг, ключей связанных с банком и клиентами и при необходимости за надёжную передачу.

     

    Заинтересованные лица могут послать свои CV на электронный адрес hr@yapikredi.com.az.

Kredit borclarının
güzəşt kalkulyatoru

Hörmətli istifadəçi

Azərbaycan Respublikasında fiziki şəxslərin problemli kreditlərinin həlli ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanına uyğun olaraq, fiziki şəxslərin xarici valyutada əsas kredit borclarının devalvasiya ilə bağlı manatla artmış hissəsi ilə əlaqədar Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası tərəfindən hazırlanmış güzəşt kalkulyatoru sizə təqdim edirik.

Kalkuyator üçün buraya klikləyin

МЫ ЗДЕСЬ ДЛЯ ВАС