• Почему Yapı Kredi Bank Azerbaijan?

     

    Две коренные структуры сектора Кочбанк-UniCredit и Yapı Kredi, долгие годы оказывающие поддержку развитию реального сектора представляемыми услугами, действующие с мыслью, что и они смогут развиться с развитием нашей страны, теперь объединив силы и инвестиции для общей цели собираются осуществить ещё большие дела.

     

    Мы уверены, что это объединение сильно повлияет на экономику Азербайджана и что самое главное создаст много новых возможностей для финансового сектора и сотрудников. Мы верим, что самым главным ресурсом которое мы имеем является человеческая сила, и мы поставили перед собой цель удовлетворить все потребности наших клиентов в сфере финансовых услуг. 

    Нашей структурой имеющей сильных акционеров, принципом предоставления услуг по международным стандартам и верой в человеческие ресурсы мы верим, что как команда достигнем более высоких и новых вершин, мы уверенно движемся по этому пути. 

    С целью сделать наши услуги более плодотворными, креативными, стать первым выбором наших клиентов и работников, мы думаем, что единственным путём является вложение в человеческие ресурсы. 

    Мы верим, что мы больше семья, чем организация и мы знаем, что каждая возможность, созданная с понятием открытого отношения и прозрачного управления, каждая предлагаемая мысль продвигает нас ещё на один шаг вперёд. 

    Потому что тайной нашего успеха и достижений является любовь и уважение которое мы чувствуем к нашим сотрудникам и наше продвижение по одному и тому же пути взявшись за руки как команда.

Вакансии

  • Satış və Kredit Dəstək üzrə əməkdaş

    Vəzifəyə olan tələblər:

    • Ali təhsil;
    • Korporativ Bankcılıq (Satıs, Kredit Bölmələri) sahəsində ən az 5 il iş təcrübəsi;
    • Azərbaycan dilini mükəmməl, türk və ingilis dillərini yaxşı səviyyədə bilmək
    • Mükəmməl kompüter biliyi (istifadəçi səviyyəsində)
    • Ümumi bacarıqlar :
    - Təşəbbüskar, kommunikativ
    - Komandada işləyə bilmək və insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurma bacarığının olması
    - Stresə davamlılıq və münaqişələri həll etmə bacarığı


    Funksional Öhdəliklər:


    • Filialların korporativ seqmentində kredit hədəflərinin yerinə yetirilməsi ve sağlam kredit portfelinin yaradılması üçün lazımi dəstəyin verilmesi;
    • Filiallarla Kredit Underwriting bölməsi arasında koordinasiya ve məlumat dəstəyinin verilməsi;
    • Filiallardan gələn kredit təkliflərinin təhlili və komitəyə çıxarılması;
    • Müştəri görüş və ziyarətlərinin aparılması/həyata keçirilməsi;
    • Korporativ müştərilər üçün Bankın müvafiq politikalarına uyğun şəkildə risklərin idarə edilməsi.

    Namizədlər özləri haqqında məlumatı (CV) bu ünvana göndərə bilərlər: hr@yapikredi.com.az

  • Daxili Nəzarət və Komplayns departamenti
  • DWH Specialist
  • IT Analyst
  • .NET Developer
  • Müxbir Bankçılıq və Fondların İdarəolunması Departamenti üzrə mütəxəssis

    Tələblər:

     

    • İqtisadiyyat, Maliyyə, Mühəndislik, Mühasibat fakultələri üzrə ali təhsil.
    • Mükəmməl dərəcədə ingilis dili biliyi (müvafiq hesabatların ingilis dilində hazırlanması üçün) həmçinin Türk ve Rus dili bilikləri
    • Excel, Powerpoint, Access, Word ofis proqramları biliyi;
    • Tercihan Müxbir Bankçılıq və Fondların İdarəolunması üzrə bank sahəsində ən azı 1-3 il iş təcrübəsı.

     

    Əsas iş funksiyaları:

     

    • Bankın öz müştəriləri və digər banklar ilə konvertasiya əməliyyatlarının aparılması; Daxili və xarici pul bazarında əməliyyatlar
    • Müxbir banklarla əlaqələr ve Müxbir hesablara nəzarət, yerli və xarici Banklarda yeni hesabların açılması;
    • Qiymətli kağızlar üzrə əməliyyatlara, əsas və kupon ödəmələrinə nəzarət;
    • Müvafiq qurumlara hesabatların hazırlanıb göndərilməsi; Rəhbərlik tərəfindən tələb edilən digər hesabatların hazırlanması
    • Banklara ve maliyyə qurumlarina limit açılması üçün kredit təkliflərinin hazırlanması
    • Beynəlxalq ticarəti əməliyyatlarının (Qarantiya, Akkreditiv) icra edilmesi.


    Email: hr@yapikredi.com.az

  • Kart Ödəniş Sistemləri üzrə əməkdaş

    Vəzifəyə olan tələblər:

     

    • Ali təhsil,
    • Yaxşı dərəcədə İngilis və Rus dillərində danışa bilən,
    • MS Office proqramlarına hakim,
    • Analiz etmə bacarığı inkişaf etmiş, yaradıcı, strateji həll təklifləri və fikirlər qarşı tərəfə aydın çatdıra bilən,
    • Təsirli ünsiyyət və problem həll etmə bacarıqlarına sahib,
    • Təşəbbüs istifadə etmə,
    • Yüksək peşəkarlıq və stressə davamlılıq.


    Funksional Öhdəliklər:


    • Ödəniş kartları sahəsində ən az 1 il iş təcrübəsinə sahib olmaq;
    • Ödəniş sistemlərinin qayda və tariflərinə hakim olmaq, onlarla danışıq və yazışmaların aparılması, müvafiq hesabatların təqdim edilməsini təmin etmək;
    • Mərkəzi Bank və Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının müvafiq qayda və tələblərinə hakim olmaq;
    • POS-terminal sahəsinin inkişafı üzrə təsərrüfat subyektləri ilə işlərin koordinasiyasını həyata keçirmək;
    • Ödəniş kartları sahəsi üzrə rəqabəti və dünyada gedən tendensiyaları yaxından təhlil etmək;
    • Ödəniş kartları və POS-terminal məhsullarının inkişafı ilə bağlı təkliflər vermək, ödəniş sistemləri və müvafiq departamentlərlə birgə layihələr həyata keçirmək;

     
    Email: hr@yapikredi.com.az

  • Daxili Audit üzrə köməkçi / mütəxəssis / baş mütəxəssis

    Requirements:

     

    • University degree in Economy, Finance, Engineering, Accounting and Audit;
    • Proficiency in English and Turkish
    • Good knowledge of MS Office – Excel, Word, Powerpoint, Access;
    • Preferably to have international audit certificates (CIA, CFSA, CFE);
    • For Internal Audit Assistant, min.1-2 years experience in audit and bank sphere;
    • For Internal Audit Specialist, min. 2-5 years experience in audit and bank sphere;
    • For Internal Audit Senior Specialist, min. 5 years experience in audit and bank sphere;

     

    Main responsibilities:

     

    • Auditing the status of the implementation of normative-legal acts and internal regulations, the activities of all structural divisions and branches, all types of banking operations;
    • Performing of risk-based audits, preparation of audit reports;
    • Review and evaluation of adequacy and efficiency of internal control systems;
    • Evaluation of fraud risks during internal audit engagements;
    • Participation in the investigation of fraud cases when needed;


    Email: hr@yapikredi.com.az

  • Telefon mərkəzi işçisi (call center)

    Tələblər:

     

    • Ali təhsil;
    • Azərbaycan, ingilis, türk, rus dilləri bilikləri;
    • Azərbaycan dilində səlist , mükəmməl danışan;
    • Düzgün diksiyası olan;
    • Telefonda ünsiyyət bacarığı;
    • Cox yüksək söz ifadə bacarığı və inandırma bacarığına sahib;
    • İnsanlarla münasibət qurma bacarığı;
    • Satışa yatkın, telefonla satış etmə bacarığı;
    • Növbəli iş saatı ilə (axşam,gece saatları daxil) işləyə biləcək;
    • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.

     

    Əsas iş funksiyaları:

     

    • Telefon bankçılığının bütün xidmətlərini təqdim edərək, müştərini doğru məlumatlandırmaq;
    • Müştəri şikayətlərini həll etmək;
    • Bankın müvafiq məhsullarının satışını, tanırımını həyata keçirmək;
    • Zəng edən bütün müştərilərə xüsusi yanaşma və təmkinli davranış.


    Email: hr@yapikredi.com.az

     

  • IT System Administrator

    Requirements


    • BS or MS in Computer / Electronics Engineering or related fields;
    • Minimum 3 years experience in System Administrator position;
    • System Management including design, installation, administration, configuration, upgrade, migration and maintenance of Windows Servers and roles, Active Directory (DNS, DHCP, GPO Etc.), System Center Suite, VMware Infrastructure;
    • Basic knowledge of networking;
    • Analytical thinking, problem solving and skills on systems and performance management (monitoring/tuning);
    • Troubleshooting of production issues, provide expedited resolution and 7x24 support for mission-critical systems;
    • Quality and continuous improvement of systems, processes and knowledge;
    • Perform long-term planning for hardware and software upgrades and prepare annual capacity plans;
    • Keeping infrastructure documentation up to date, reviewing and revising if necessary;
    • Adaptation skills for highly dynamic technical work environment and processes.


    Send your CV to e-mail address hr@yapikredi.com.az

     

  • IT Security Administrator

    Requirements


    • BS or MS in Computer / Electronics Engineering or related fields;
    • Minimum 2 years experience in Security Administrator position;
    • Sound knowledge of technologies related to Information Security: Encryption, firewalls, intrusion detection/prevention, anti-virus, behavioral analysis/advanced malware detection, identity management, vulnerability remediation;
    • Analytical thinking, problem solving and skills on systems and performance management (monitoring/tuning);
    • Troubleshooting of production issues, provide expedited resolution and 7x24 support for mission-critical systems;
    • Quality and continuous improvement of systems, processes and knowledge;
    • Perform long-term planning for hardware and software upgrades and prepare annual capacity plans
    • Keeping infrastructure documentation up to date, reviewing and revising if necessary;
    • Adaptation skills for highly dynamic technical work environment and processes.


    Send your CV to e-mail address hr@yapikredi.com.az

  • Müştəri təmsilçisi

    Tələblər:

     

    • Ali İqtisadi və ya biznes təhsilinin olması;
    • Ən azı 3 (üç) il bank təcrübəsinin olması (korporativ müştəri xidmətləri, korporativ satış və kredit bölmələrində);
    • Maliyyə təhlili və Kredit təhlili ilə bağlı biliklərin olması;
    • Mükəmməl azərbaycan dili biliyinin olması (ingilis dili biliyinə üstünlük verilir);
    • Analitik düşüncə bacarığının olması;
    • Kommunikasiya bacarığının olması.

     

    Əsas iş funksiyaları:

     

    • Bankımızın məhsul və xidmətlərinin Korporativ müştərilərə satışı, bazara tanıdılması / yayğınlaşdırılması və yeni müştərilərin bankımıza qazandırılması;
    • Satış Rəhbərliyi tərəfindən müəyyənləşdirilən büdcə və hədəflərin həyata keçirilməsi;
    • Müştəri portfelinin mənfəətlilik, effektivlik və müştəri haqqında məlumatların gizliliyi əsasında uyğun idarəetmənin həyata keçirilməsi.

     

    CV-lərinizi hrsupport@yapikredi.com.az ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.

  • Marketinq üzrə mütəxəssis

    Vəzifəyə olan tələblər :

     

    • Universitet məzunu;
    • İngilis və Rus dillərində səlist danışmaq baçarığı;
    • MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
    • Kart və POS məhsulları üzrə təcrübə;
    • Təhlil etmə və qərar qəbul etmə bacarığı;
    • Yeniliklərə açıq və təşəbbüskar olmaq.

     

    Funksional Öhdəliklər:

     

    • Bankın məhsullar üzrə partnyor mağaza şəbəkəsini genişləndirmək, və kampaniyalar təşkil etmək;
    • VİSA və Master Card ödəniş sistemlərinin qayda və tarifləri ilə yaxından tanış olmaq və onlara müvafiq hesabatların təqdim edilməsini təmin etmək;
    • Mütəmadi bazarda rəqib məhsulların monitorinqini aparmaq;
    • Bank məhsullarının inkişaf planını hazırlamaq, VİSA / Master Card sistemləri və İT ilə birgə layihələr həyata keçirtmək.

     


    CV-lərinizi hrsupport@yapikredi.com.azünvanına göndərmənizi xahiş edirik.

  • Hüquqşünas

    Tələblər:
    • Ali hüquqi təhsil;
    • İxtisası üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
    • Bank təcrübəsinin olması mütləqdir;
    • Banklar haqqında qanunvericilik aktları bilikləri ;
    • Mülki, əmək, inzibati qanunvericiliyini, mülki prosesi bilməli;
    • Təsərrüfat müqavilələrinin bağlanması və rəsmiləşdirilməsi qaydasını bilməli;
    • Daima hüquq və qanunvericiliklə bağlı yenilikləri öyrənərək işinə müvafiq şəkildə tətbiq etməsi ;
    • Mükəmməl azərbaycan dili biliyinin olması. İngilis dili bilənlərə üstünlük verilir.


    Əsas iş funksiyaları:
    • Hüquqi xarakter daşıyan sənədlərin tərtib olunmasında iştirak edir;
    • Problemli kreditlərin qaytarılması üçün zəruri tədbirlər görür;
    • Verilmiş etibarnaməyə əsasən Bankın adından məhkəmədə və digər orqanlarda çıxış edir ;
    • Qüvvədə olan normativ-hüquqi aktların sistemləşdirilmiş uçotu və saxlanılması üzrə iş aparır, onların qüvvədən düşməsi və dəyişikliklərin edilməsi barədə qeydlər aparır;
    • Müqavilələrin hazırlanmasında yaxud bağlanması təklif olunan müqavilələrə dair hüquqi rəy verir.

    CV-lərinizi hrsupport@yapikredi.com.az ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.

  • Специалист по внутреннему аудиту

    Требования:

     

    • Высшее образование экономического, инженерного, бухгалтерского и аудиторского факультетов.
    • Совершенный уровень знания английского языка (для подготовки соответствующих отчётов на английском языке);
    • Знание программ Excel, Powerpoint, Access, Word office;
    • Наличие международного аудиторского сертификата (CIA, CFSA, CFE…);
    • По крайней мере 1-2 года опыта в аудиторской и банковской деятельности.

     

    Основные функциональные обязанности:

     

    • Предоставление рекомендаций направленных на анализ и уменьшение риска по операциям, осуществляемым структурными подразделениями банка;
    • Проведение анализа и исследования негативных ситуаций, которые могут произойти в банке;
    • Подготовка отчётов о существующих рисках во время аудита, проводимого в филиалах.

     

    Заинтересованные лица могут выслать свои CV на электронный адрес hr@yapikredi.com.az.

  • Специалист по кредитному анализу (аналитик)

    Требования:

     

    • Высшее образование по экономике, бухгалтерии или бизнесу;
    • Опыт работы в банковском или аудиторском секторе;
    • Знания высокого уровня о финансовых отчётах;
    • Математические и вычислительные способности;
    • Совершенное владение английским и азербайджанским языком;
    • Способность правильно общаться и работать с людьми;
    • Умение решать проблемы;
    • Умение работать с программой MS Office;
    • Умение работать с документами.

     

    Основные функциональные обязанности:

     

    • Анализ финансовых отчётов компаний;
    • Составление финансовых прогнозов;
    • Определение и анализ кредитных рисков;
    • Изучение, анализ рынка.

     

     

    Заинтересованные лица могут выслать свои CV на электронный адрес hr@yapikredi.com.az.

  • Директор филиала

    Требования 

    • Наличие высшего образования в сфере экономики или бизнеса;
    • Наличие банковской практики по крайней мере в течение 5 (пяти) лет и наличие руководящей практики в течение 1 или 2 лет;
    • Навыки развития бизнеса;
    • Наличие прозрачных и этических стартов;
    • Общительность и способность решать проблемы;
    • Способность стратегического и аналитического мышления;
    • Способность работать независимо и в команде;
    • Способность управлять клиентской базой;
    • Совершенное владение азербайджанским, турецким, английским, русским;


    Основные рабочие функции:

     

    • Эффективно и плодотворно направлять работы по продаже и операциям в филиале для осуществления целей филиала и стратегических планов Банка;
    • Обеспечить проведение работ в соответствии с планом реализуя нужное планирование и организационные работы в филиале, следить и контролировать соответствие общей стратегии и правилам банка;
    • Обеспечить работу сотрудников в филиале при нормальных рабочих условиях и в соответствии с их полномочиями;
    • Поддерживать работы по продаже, быть в тесной связи с операционной группой и контролировать качество услуг;
    • Контролировать осуществление бюджета продажи филиала и определять причины факторов мешающих достижению целей;
    • Устанавливать потенциальных клиентов и стараться заполучить их;
    • Постоянно следить за рентабельностью клиентов, создавать привязанность у клиента, осуществлять бюджет филиала анализируя состояние конкурентов и рыночные доли и предпринимать нужные меры для увеличения доли банка на рынке;
    • Организовывать постоянное посещение клиентов;
    • Определять цели группы продажи и портфель клиента в филиале, планировать, управлять и контролировать действия по продаже для осуществления целей филиала;
    • Действовать с соответствии с кредитной политикой и правилами банка (возврат, обеспечение, слежение), заключать кредитные договора с клиентами, следить за использованием кредита и риском, который может появиться. Обеспечивать подготовку кредитных предложений, требуемых документов в этих рамках;
    • Несёт ответственность за предприятие требуемых мер и незамедлительное применение в случае, если клиент которому был выдан кредит обанкротится или окажется проблемным;
    • Следить за операционным риском в филиале, предпринимать необходимые меры рассмотрев аудиторские и внутренние отчёты по контролю;
    • Обеспечивать соответствие работников филиала внутренним правилам банка, стратегиям управления, законам и инструкциям;
    • Является первым ответственным лицом за предпринятые необходимых мер для безопасности филиала. Несёт ответственность за сохранность всей информации, документов, ценных бумаг, ключей связанных с банком и клиентами и при необходимости за надёжную передачу.

     

    Заинтересованные лица могут послать свои CV на электронный адрес hr@yapikredi.com.az.



МЫ ЗДЕСЬ ДЛЯ ВАС