İstehlakçı müraciətlərinə baxılmasına dair qaydalar

  • Əsas iş prinsiplərindən biri müştəri məmnuluğu olan “Yapı Kredi Bank Azərbaycan” müştərilərdən daxil olan şikayət, ərizə və təklifləri operativ və effektiv həll etmək məqsədi ilə Bank daxilində xüsusi struktur bölmə- “Istehlakçilarin hüquqlarının müdafiəsi ” şöbəsi yaradılmışdır.Şöbənin əsas funksiyası Bankın maliyyə xidmətlərindən istifadə etmiş, istifadə edən və ya istifadə etmək niyyətini bildirən fiziki və hüquqi şəxslərin hüquqlarının həyata keçirilməsi məqsədi ilə lazımı tədbirlər görmək və pozulmuş hüquqlarının bərpası istiqamətində tədbirlər həyata keçirməkdir. Şöbə aşağıda tam mətni qeyd olunmuş “Qaydalar”da müəyyən edilən mexanizmlər və müddətlər çərçivəsində müştəri müraciətlərinə baxılmasını təmin edir.

    “İstehlakçı müraciətlərinə baxılmasına dair” Qaydalar  

SİZİN ÜÇÜN BURADAYIQ