Dear customer, please note that suggestions, wishes and comments shared by each one of you, are very important to us.

Please familiarize yourself with following rules before sending inquiry:

 

The inquiry should be written in a clear and coherence sentences.

Please follow ethic in your inquiry.

Your inquiry will not be responded in case of using impolite language or not providing accurate personal data.

Anonymous inquiries are not accepted and reviewed.

 

The review process

 

The inquiries are reviewed under the under the rules of ethical behaviour, explanations and consultations are given and meeting are assigned depending on the nature of inquiries.

 

Responding period for inquiries

 

The inquiries are responded not late than10 working days; in case of required additional investigations can it be prolonged to 20 working days.

 

Next step to protest a respond to the inquiry

 

If the customer is not satisfied with the provided respond,  he/she can apply to the courts or the following Bank of Azerbaijan as a next step:

Address: AZ1014, Azerbaijan Republic, Baku city, R. Behbudov Street 32

Phone: (994 12) 493 11 22

Fax: (994 12) 493 55 41

E-mail: mail@cbar.az

URL: http://cbar.az



Kredit borclarının
güzəşt kalkulyatoru

Hörmətli istifadəçi

Azərbaycan Respublikasında fiziki şəxslərin problemli kreditlərinin həlli ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanına uyğun olaraq, fiziki şəxslərin xarici valyutada əsas kredit borclarının devalvasiya ilə bağlı manatla artmış hissəsi ilə əlaqədar Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası tərəfindən hazırlanmış güzəşt kalkulyatoru sizə təqdim edirik.

Kalkuyator üçün buraya klikləyin

WE ARE HERE FOR YOU